Pomoc dla Agentów

Jak się zarejestrować na LeadGuru.pl?

Aby dokonać rejestracji, należy na stronie głównej https://www.leadguru.pl/ wybrać przycisk “Zarejestruj się” i postępować zgodnie z instrukcjami na stronie rejestracji. Do rejestracji potrzebne są podstawowe dane tj. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, a następnie po ich potwierdzeniu przyciskiem rejestracji na podany adres e-mail przyjdzie link aktywacyjny, który należy kliknąć. Link aktywacyjny ponownie przekieruje Cię na stronę https://www.leadguru.pl/ i pozwoli przejść do strony logowania. Zalogowanie jest możliwe po wpisaniu adresu e-mail oraz ustawionego wcześniej hasła.

W następnym kroku należy kolejno:

  • dokonać wpłaty wybranej kwoty doładowania
  • uzupełnić dane do faktury,
  • ustalić dane korespondencyjne,
  • podać nr KNF oraz obsługiwane towarzystwa.

Niezbędne jest także zaakceptowanie obowiązującego regulaminu. Na stronie https://www.leadguru.pl/regulamin/ znajdują się informacje określające m.in jak działa platforma z leadami, jakie są prawa i obowiązki Stron, jakie są zasady reklamacji.

Jak pozyskujecie leady?

Klienci którzy chcą porównać ubezpieczenia na życie wypełniają formularz na stronie Organizatora, są to strony, np.:

Na stronach internetowych to klient sam dokonuje wyboru czy zostawić swoje dane i poprosić o porównanie ofert, czy jednak pójść inną drogą. Naszym zadaniem jest tworzenie ubezpieczeniowych poradników, zestawień, aby utwierdzić użytkownika w przekonaniu, że ubezpieczenie jest potrzebne. Następnie LeadGuru poprzez swoich konsultantów telefonicznych dokonuje weryfikacji i potwierdza potrzebę zawarcia ubezpieczenia przez zgłaszającego się użytkownika oraz weryfikuje dane, które klient uzupełnił w formularzu.

Gdzie znajdę regulamin?

Regulamin znajdziesz na stronie https://www.leadguru.pl/regulamin/ lub odwiedzając naszą stronę główną i zjeżdżając na dół strony do stopki, tam na czarnym polu umieszczono podlinkowany regulamin. Masz do niego dostęp również po zalogowaniu się do konta na LeadGuru – w stopce na dole strony.

Jakie kwoty doładowań mam do wyboru?

Swoje konto możesz doładować na:

  • 200 pkt. (246 zł brutto),
  • 300 pkt. (369 zł brutto),
  • 500 pkt. (615 zł brutto),
  • 1000 pkt. (1230 zł brutto).

W przypadku doładowań w wysokości 500 pkt. i 1000 pkt. otrzymujesz gratisy, np. 15% wartości doładowania, np. 1150 pkt., zamiast 1000 pkt.

Czy otrzymam fakturę?

Tak, faktura zostanie wygenerowana na Twoim koncie na LeadGuru raz w miesiącu lub po każdym doładowaniu w zależności jaką opcję fakturowania wybierzesz.

Ile kosztuje 1 punkt?

Prawie zawsze 1 punkt to równowartość 1 zł netto, nie licząc rabatów okresowych lub stałych. Nie pobieramy opłat za prowadzenie konta i innych podobnych. W ten 1 punkt wliczone są także nasze usługi jako operatora systemu i platformy lead.

Ilu agentów może kupić 1 leada?

Jednego leada może kupić maksymalnie 4 agentów z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Dostępne są jednak opcje (obecnie w fazie testów) wykupienia leada na wyłączność, a także zarezerwowania możliwości przedstawienia 2 ofert, a tym samym zmniejszenia konkurencji na leadzie.

Czy mogę określić swoje miejsca obsługi?

Oczywiście, wystarczy w zakładce miejsca obsługi zaznaczyć promień w km, który zamierzasz obsługiwać lub zaznaczyć wybrane województwa czy powiaty, które obsługujesz. System bazuje na kodach pocztowych i/lub mapie dostępnej w serwisie.

Czy otrzymam powiadomienia o nowych leadach?

Codziennie otrzymasz powiadomienia mailowe o nowych leadach z zaznaczonych przez Ciebie miejsc obsługi. Istnieje możliwość wyłączenia powiadomień, jeśli nowych leadów będzie zbyt dużo i będzie to kłopotliwe dla twojego dostawcy poczty e-mail.

Jak złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć na adres: [email protected]. Prosimy o podanie w wiadomości ID zakupionego leada lub minimum takich danych, które pozwolą na identyfikację zakupionego leada. Każdy lead powinien być reklamowany w osobnej wiadomości.

Ile mam dni na złożenie reklamacji?

Na złożenie reklamacji masz 14  dni. Nasza odpowiedź również nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni.

Jak mogę zapłacić za leady?

Za wybraną kwotę doładowania możesz zapłacić blikiem lub przelewem. Wszystko odbywa się w ramach naszej platformy i korzystamy z usług różnych operatorów płatności (aktualnie PayU i Przelewy24), tak aby możliwie wszystkie banki i sposoby płatności były tam dostępne.

Co wpływa na cenę leada?

Na cenę leada wpływa wiek klienta, wysokość deklarowanej przez niego składki, którą jest gotowy zapłacić, suma ubezpieczenia, liczba osób do ubezpieczenia. Im więcej posiadamy danych i im większa potrzeba ubezpieczeniowa, tym lead wyceniamy wyżej. Pamiętaj, że każdorazowo cenę leada widzisz przed zakupem. Nie kupujesz kota w worku, a nazwane potrzeby ubezpieczeniowe. Dlatego cena z np. za potrzeby ubezpieczenia grupowego otwartego będą różnić się od ceny leada na polisę indywidualną.

Ciasteczko ikonaKorzystając z naszej strony internetowej wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek cookies, zgodnie z nasząPolityką prywatności.